29.9.07

Escandalo: Oficina pechada 2 días por falta de persoal.

Temos recibido varias denuncias sobre un suceso escandaloso e sin precedentes que demostra o desprezo mais absoluto cara a clientela e a falta de organización interna froito da crecente burocracia.

Unha oficina da provincia de Ourense estivo literalmente pechada durante 2 días por falta de persoal. Os clientes estiveron sen servizo dende un mercores ata o luns seguinte que abriu a oficina.
GRR´s, coordinadores, zonas, terrritoriais, dous departamentos de persoal, division particulares, división de empresas, apis,...cada día se amplia a burocracia encargada de controlar a un menor número de persoas que traballa nas oficinas. Non sabemos polo tanto quen é o responsable do peche desta oficina.

Tampouco podemos dicer que oficina foi, nin cando estivo pechada, non sexa que culpen ao pobre Director por marchar de vacacións, a quen se lle ocurre!!.

Para que logo esixan servizos mínimos cando convoquemos a FOLGA.

7 comentários:

Anónimo disse...

En mi oficina somos 3, pero en realidad somos 2 o 1,5.

Como no hai personal en la zona tenemos que andar bailando constantemente. Cada vez que alguien tiene vacaciones, esta de baja o va a un curso quedo yo solo. Tengo que hacer mi trabajo como subdirector, atender la caja y vender.

Pero la culpa es nuestra por que no emigramos el número suficiente de operaciones.

Anónimo disse...

Estoy de acuerdo con el compañero/a, en mi oficina no damos a basto, pedimos mas personal.

Hicieron un estudio y llevamos una bronca por que no mderivamos todas las operaciones posibles hacia canales alternativos. Cuando se enteraran estos listillos que el cliente manda, es el cliente quien tiene la última pablabra.

Hay operaciones que no migran por deseo del cliente por mucho que se le argumente.

Que contraten mas gente y se dejen de leches.

Anónimo disse...

Pero si estamos todos igual!!! falta personal y dicen que sobra.

Anónimo disse...

en Pontevedra tiveron que chamar a compañeiros/as para que deixaran as vacacións e viran traballar.

O penoso, e que os compañeiros tragan, e eles se escangallan de risa. Xa cho compensarei dín, ide comprando a vaselina.

Anónimo disse...

en cuanto al comentario del compañero anterior:
"O penoso, e que os compañeiros tragan, e eles se escangallan de risa".
Aqui hay una cosa muy clara. Los compañeros, como dices tu, son profesionales que anteponen la clientela y la profesionalidad ante cualquier jefe, además de que todos tenemos cierto miedo a qué puede pasar, sobre todo si son compañeros temporales.
No digamos que los compañeros tragan como si pudiesen hacer lo que les diese la gana, porque eso no es cierto, aunque se sabe que alguno arma escándalo muy fácil y, ¿no será porque su sindicato lo respalda bien?.

Anónimo disse...

Si algo teñen demostrado os traballadores e traballadoras da Caixa é que a súa responsabilidade está moi por riba da irresponsabilidade da Dirección que está para lucrarse sin control. Eles e as suas familias.

A alta dirección lle importan un carallo os clientes (son unha vaca que munguir) e son algo abstracto.

Para nos o cliente ten cara, é o noso viciño, o noso amigo, o noso parente..., sabemos que a oficina vive del e coidamolo.

A Dirección aproveitase diso, pero debemos rachar a dinámica polo ben da Caixa, dos empregados e dos clientes.

Nubes negras de tormenta ameazan a Caixa Galicia, entre todos temos que facer que salga o sol.

Anónimo disse...

Ahora dicen que no hay € para contratar, mucha gente temporal los largaron a la calle y les dicen que en Diciembre o en Enero los volveran a llamar, ahora lo que hacen es que los "afortunados"del plan talentum los tengan paseando de oficina en oficina por que dicen que no es bueno estar mucho tiempo en una misma ofi, en fin.....