4.7.07

Convocada reunión tamén en Compostela


Video mobilización na Caixa en Compostela no ano 2006

Onte día 3 de xullo tivo lugar unha reunión polo serán na Territorial de Pontevedra, o vindeiro día 5 a maiores da xa anunciada de Ourense, está convocada outra reuníón fora da xornada laboral do persoal da Territorial de Compostela.

Deste xeito a Dirección incumpre a lexislación en toda e cada unha das Territoriais de Galiza, feito que poremos en coñecemento da autoridade laboral competente coa presentación de denuncias nas Inspeccións de Traballo.



2 comentários:

Anónimo disse...

Nesta empresa estase perdendo o norte dunha maneira descomunal, a pasos de xigante. Non só vemos como as persoas que levamos 3 ou 4 anos na empresa non temos estabilidade laboral algunha, senon que tamen estamos en epocas de sustitucion de persoal. Eu atopome nunha oficina na que teño, entre outros adxectivos, un inutil, inepto, mal comercial, mal educado... Xa van dúas veces que me fai chorar porque sintome parte da oficina na que estou e vexo que non fai nada, nada máis que botar en contra da empresa cos clientes, falar coas suas amizades, virme molestar ó meu posto (non de mala fe, senon que movendo as cousas, cambiando o que eu fago, por exemplo, se lle dou a unha persoa 500 € en billetes de 50 €, cólleos e dallos noutros billetes sen que o cliente llo pida; berrando todo o día porque supostamente son moi nervioso, etc). E dicir, temos directivos inútiles, algún empregado inútil, queremos deixar ós clientes por inútiles e imbéciles decindolle que as Contas Solucións son favorables, etc. Eu non sei onde imos parar, pero está visto que isto non funciona nin de coña.

Anónimo disse...

Representativa imaxe. O peixe grande come no pequeno ata que os pequenos se xuntan e mallan no cabrón do grande.

Conclusión:

¡¡FFFFFOOOOOOLLLLLLGGGGGGAAAAAAA!!! (CON MÚSICA DE MMMMAAANNNNBBBOOO)