19.6.07

A CIG aposta pola retirada do Plan Talentum

A CIG protestou ante a presentación do Plan Talentum en Galiza

Como xa saberá a maioría da xente o Plan Talentum chegou a Galiza, e recibímolo cunha benvida como se merece. O día 18 de xuño tivo lugar na Coruña a súa presentación para aquelas persoas que tiveron a sorte de ser elixidas. Os delegados e delegadas da CIG carecemos de talento, pero estivemos alí para denunciar publicamente este absurdo Plan elaborado pola área “Desarrollo Estratégico de Directivos”.


Tal e como advertimos dende a CIG (é o bo que ten non crer o que nos conta a empresa) estaban convocados traballadores e traballadoras con contrato temporal pero tamén fixo. Baixo a aparencia dunha carreira profesional acelerada o Plan Talentum é unha nova ferramenta represiva: máis presión comercial e traslados masivos para fóra de Galiza.


Neste senso a CIG continua coa súa oposición ao Plan Talentum, unha medida colectiva non pactada coa representación sindical.


As malas prácticas laborais de Caixa Galicia estanlle a xerar un gran problema para a cobertura de postos de apoderados/as, e persoas fichadas de outras entidades teñen abandonado a Caixa debido a desmedida presión da Dirección. Agora, para resolver o problema, aplican a mesma receita: máis presión, optando por forzar traslados masivos cara as zonas de expansión. A suposta promoción será na rede da expansión.


Suliñar que un grupo de delegados de CCOO estiveron presentes de contra-piquete, entregando un comunicado onde apoian con reservas o Plan Talentum. Cando pola megafonía da CIG anunciouse que os sindicatos presentes estaban mobilizandose contra o Plan Talentum, CCOO abandonou rapidamente o lugar.
O tempo que quita e dá razóns sen dubida aclarará cal é a intención real da Caixa: presionar e realizar traslados masivos.

16 comentários:

talentudo disse...

Rivero dice que da su apoyo total y absoluto al Talentum.

Eso lo dice todo, vuestros peores presagios estan a punto de cumplirse.

En que está pensando la Dirección de esta nuestra empresa?

Pues nada, convocar la huelga, pero no espereis a despues del verano. Pienso que este es el sentir general.

Anónimo disse...

¡¡La bomba!!, desde dentro de la reunión se os escuchaba ALTO y CLARO, desde luego la "ponente" no estaba relajada. Me gustó su nuevo nombramiento: Caminito (caminito del cadalso), y buenísimo el eslogan de que si quieres sangre - córtate las venas-, desde la tribuna de los "pringados talentosos" GRACIAS y enhorabuena.

Anónimo disse...

Soy contratada y también soy de las "elegidas". Mi renovación es para dentro de muy poco. ¿Cómo puedo hacer para rechazar este despropósito y no terminar en la calle? Tengo claro que no quiero (ni puedo) irme destinada a larga distancia (lo razonable y lógico). Me temo lo peor. Desde mi dificil situación os pido ayuda ya que tengo claro que no existe nadie más que les plante cara.

NA GALIZA disse...

Esta mensaxe é para a compañeira contratada que asinou como anónima.

Ponte en contacto con calquera delegado/a da CIG na Caixa Galicia. Estas cousas e mellor falalas en persoa.

Anónimo disse...

Escribo como "elegido" al plan talentum, y mi situación es muy parecida a la de la compañera anónima. El lunes antes de entrar al matadero, porque fui con esa impresión igual que otros compañeros con los que iba, nos entregaron un papel de CCOO según el cual este plan es muy bonito y que lo tienen arreglado con la empresa. La verdad son unos cínicos despues de lo que escuchamos dentro.

Primero, nadie me ofrecio la posibilidad de apuntarme al plan. Me apuntaron y listo y ni me atrevo a borrarme. Dieron a entender que eso significaría la no renovación.

Segundo, SI que nos hablaron de objetivos, y SI vamos a tener que informar al GRR todas las semanas de lo que vendamos.

Por problemas familiares no me puedo desplazar de mi ciudad o alrededores y me veo embarcado en un viaje del que no conozco el destino.

Despues de la reunión quise hablar con los del papel y no estaban. Que hacían alli? los mandó la empresa?. Les quería decir que lo que están defendiendo es ni mas ni menos que una INJUSTICIA.

Tengo entendido que hay sindicatos amarillos que están como comprados por la empresa, pero no sabía que fuera CCOO en el caso de Caixa Galicia.

Yo no tengo perfil de comercial y se que en la oficina hay más trabajo que el de comercial. Además veo que se trata de vender le interese o no al cliente y esto no va conmigo.

Pense que entraba en una empresa seria y respetuosa. Todo lo contrario está llena de sinvergüenzas, histéricos y maleducados. El tiempo me está demostrando que lo único serio que hay sois vosotros aunque os llamen demonios y digan que estais locos.

Me pondré en contacto con vosotros y GRACIAS por todo lo que estais luchando y por este espacio para el desaogo.

un afectado disse...

Levo pouco tempo fixo pero eu non marcho para fora, penso que o Convenio me ampara.

Era o que me faltaba por ver, que Caixa Galicia pretendese forzar a emigración forzosa na mocidade.

Eu milito nunha organización da mocidade nacionalista, darei conta, agardo que teñades aliados.

Sei que os altos directivos son descastados, que non sinten as suas raices, pero ese non é o meu caso.

Son galego e penso seguir traballando en Galiza, si queren forzarme para que emigre, conmigo teñeno claro. Utilizarei todo o talento que me presupoñen para loitar contra eles sindicalmente.

Nas proximas eleccións teredes un mais nas barricadas (si me necesitades) si non na retagarda.

Animo chavales disse...

Me gusta estar al día y entro en los blogs que teneis los diferentes sindicatos. Os felicito por vuestra labor e información. Lo que me deja estupefacto es el blog de CCOO, leo que se dedican a hacer encuestas de satisfacción como si no tuviera todo el mundo claro lo que esta pasando, luego apoyan a la empresa en sus miserias. Además son tan cobardes que no dan la opción de reflejar nuestras opiniones como vosotros haceis. Cobardes e hipócritas.
CIG un apoyo desde el sur. Gracias

Outro da Galiza disse...

Compañeiros e compañeiras, efectivamente acabouse o tempo das enquisas e de magrear con esta empresa hipócrita.

Nin un paso atrás e todos á FOLGA coa CIG!!!!

Anónimo disse...

Como sindicato nacionalista é proximo ó BNG, deberiasme contestar : que carallo pasa para que o goberno do noso pais, non faga nada ante a utilizacion dunha forma privada da NOSA CAIXA por parte de J.L.Mendez: privatizacion, colocacion dos seus fillos (estes teñen obxetivos semanais??? porque non marchan eles expaña adiante???), fichaxe masiva dos abandeirados do pior clima laboral en banca : os Banestos, nula promocion interna de postos con responsabilidad (falamos de xefes de zona, personal,...)etc, etc.

Agardo resposta.Penso que deberiades esixir a mesma respota do goberno galego, como ultimos responsabeis na eleccion da direccion de Caixa Galicia

NA GALIZA disse...

A CIG é un sindicato nacionalista conformado por xentes e colectivos con ideoloxías plurais e diversas.

Non somos o sindicato do BNG, somos duas organizacións autónomas sen depedencias orgánicas.

Será polo tanto o BNG quen teña que aclarar cal é a súa visión do sistema financeiro galego, das Caixas de Aforros e do que acontece na Caixa Galicia.

Anónimo disse...

Si deben ser autonomos BNG y CIG y tan plurales como que cabe todo no?.
Que votaron en la asamblea general pasada los consejeros del BNG, pues os lo digo, aprobaron la gestión de Mendez, sera que algo se llevan tambien.

acratador disse...

A mi la política me importa dos....rábanos y el BNG otros 2 rábanos.

Si algo tengo claro es que en el problema que tenemos los empleados estamos solos, nadie va a venir a salvarnos desde fuera.

Por eso yo apoyo la huelga, los partidos van a lo suyo y punto.

Para el último "anónimo". Hoy sale en el periodico que la CIG se manifestó para protestar ante Vicepresidencia (Anxo Quintana) defendiendo a los trabajadores.

Anónimo disse...

He puesto mi opinión sobre vuestras contradicciones y veo que no asumis ningún tipo de crítica porque lo habéis borrado, es decir, CENSURADO de este foro.
Vuelvo a decir que mucho concentrarse pero luego vais de viaje de vacaciones con Méndez y su cortejo a Roma. Será para santificarse ante el Papa.
Lo podéis seguir censurando pero volveré a enviarlo.

Anónimo disse...

¿ Censura tambien en este foro?. No, por favor, si fueron a Roma, pues ya está. Pensad para el año que viene, si es conveniente ese viaje.
Pero dejad un espacio de libertad en algo relacionado con esta P::: empresa.

vai rañala disse...

Viaxe de vacacións con Méndez e o seu séquito??? Non o vexo. Calquera outra cousa menos vacacións. Eu non iría con eles nin ao paraiso se é que está por algures.

Eu coido que está feito para que agora Méndez e o seu séquito vaian as concentracións da CIG. Ja, Ja, Ja.

. . . e berren todos xuntos "María Camino, se queres sangue córtate as veas". Ja, ja, ja.

NA GALIZA disse...

Este blog é aberto e permite comentarios anónimos para salvagardar a identidade do persoal. Admitimos tamén que persoas doutras centrais sindicais expoñan as suas propostas.

As ideas son discutibles, as persoas quedan a marxe. Non admitiremos insultos nin descalificacións persoais. Non é censura é unha mínima educación.